2012. március 25., vasárnap

A kamera előtt és mögött


Hú, ez egy fárasztó hétvége volt. Szombaton Györke Zoli barátommal Délegyházára autóztunk, ahol a PVTV számára forgattunk Erdélyi "Pupa" Balázs rendezésében és szerkesztésében egy fekete sügeres adásra való anyagot. Megdolgoztunk a halakért - a két operatőr srác két kamerával és sok nehéz felszereléssel, Pupa, Zoli és jómagam horgászbottal -, egy nagyobb öbölben horgásztunk 5 órán keresztül, és szerencsére a végére a halakat is rávettük a filmezésre. Sajnos ahogy az lenni szokott, a legnagyobb - Zoli által megakasztott - "nagyszájú" leverte magát a horogról. Szerintem egy sok halas, rengeteg kapásos, akció dús filmre valót hoztunk össze. A Bubble shrimp megint aratott, bár a halak mérete lehetett volna nagyobb. Mindig van mit javítani, én úgy érzem, az adott helyzetből kihoztuk a maximumot. A végeredményt majd a PVTV-n láthatjuk, a blogon jelzem, mikor kerül adásba a film.


A forgatás után végre találkoztunk három újdonsült francia horgász-barátommal, akiket - nagy örömömre - a blogom kapcsán ismertem meg. Mindhárom srác itt dolgozik Magyarországon, szeretnek horgászni, csak kevés gyakorlati információt találnak angolul arról, hová érdemes menniük, hol kapnak engedélyt, mikor és mivel érdemes próbálkozniuk. Mathieu, Sylvain és Jean Baptiste is megfogta a maga 4-10 fekete sügerét aznap, köztük egy egész komoly, 33-35 centis példányt. A délután hátralévő részében együtt dobáltunk, Zoli is elkapott még pár darabosabb halat, nekem aznap csak a kicsik jutottak.


Talán a lámpaláz okozta, de az eddigiekhez képest sok gubancot dobtam a T3-mal az elején, de aztán minden a helyére került. Elég jól kézre áll már ez a multis szett. A vízen sodródó pollen, por és a mélyből felúszó rothadó növénymaradványok a télen letisztult vizet eléggé összekoszolták, amit a multi gondosan fel is hordott. A takarításra csak később jut majd idő, hisz a mai napot Váradi Gyuri rendezvényén töltöttem, ahol sok remek előadás meghallgatása mellett magam is próbáltam érdekes aspektusokat felvillantani. A kamera előtt töltött idő miatt még mindig nem tudtam az ígért kisfilmet befejezni. Most készült azonban két újabb fogásról is pár felvétel, és rajtam kívül láthatjátok majd Györke Zoli barátomat is akcióban.

3 megjegyzés:

  1. És ez így volt! :))
    Nagyon jó peca volt, kíváncsi leszek a készz anyagra. :)

    VálaszTörlés
  2. remelem felkerul majd a videomegosztokra is mert nalunk otthon nincs pv....

    VálaszTörlés
  3. Pali, a PVTV-nek nincs videotár-jellegű alkalmazása, viszont tudod nézni az épp adásban lévő műsort a neten. Majd felteszem a blogra, mikor kerül vetítésre.

    VálaszTörlés