2012. február 5., vasárnap

Felkészülés, vagy pótcselekvés


Tavaly horgászataim során - méltatlanul - háttérbe szorultak a wobblerek. Idén azonban - több okból is - előre sorolnak majd, ha a körülmények lehetővé teszik.


Most, hogy minden állóvíz befagyott, és már a Dunán is komolyan zajlik a jég, felkészülés gyanánt elkezdtem rendezgetni a wobbleres dobozomat. Pótcselekvés, tudom...


Úgyis készültem pár fotót csinálni tervezett cikkekhez, gondoltam kipróbálom, mi jön ki a makro-beállítás és a havas háttér kombinációjából.


Ugyan pár kockát már közzé tettem a Facebook-on, ezek még sehol nem szerepeltek.


Ha ezek a kis műcsalik csak feleannyira fogósak, mint amennyire szépek, eseménydús pecák elébe nézek. :)


Na jó, a szépségen lehet vitatkozni, lényeg, hogy a halak mit gondolnak. Ez majd kiderül, bárcsak már ott tartanánk....

2 megjegyzés:

  1. nagyon jóóók ! én is így vagyok vele idén... Üdv.Csaba

    VálaszTörlés
  2. mar csak az a kerdes, hogy mi kivanja meg előbb ezt a csodalatos baby griffont ? egy szebb csuka, feka vagy egy akado :( ?

    VálaszTörlés