2013. január 10., csütörtök

Flashback 2012, 1. rész Halak


Elkezdtem összeszedni kedvenc fotóimat egy bejegyzéshez, mely méltó emléket állt az eseménydús 2012-es évnek, de azt kellett látnom, egyetlen visszaemlékező cikkbe nem fér bele minden. Így aztán két, sokkal inkább képes, mintsem szöveges beszámoló következik. A második majd a barátaimról szól, akiknek köszönettel tartozom a szép horgászélmények kapcsán, de először jöjjenek a halak. Emlékezetes fogások, a teljesség igénye nélkül.

A 2012-es év első fogása mindenképp bekerült, bár a kora januári pecát nem ez az apró jószág tette emlékezetessé.


A sorban egy jó nagy halnak kéne következni, amit Nikodém Miki süllőpergető versenyén akasztottam a Tiszán, de türelmetlenségem miatt nem tudtuk meg végül, milyen volt. Ez fájó és tanulságos emlék, de nem rágódom rajta újra, írtam róla korábban.



Márciusban fogtam az elsőt a tavalyi évemet szinte uraló feketesügerekből, ezt aztán sok szép társa követte.


A felszerelés is kapott sokat...


... és az omszki tavon is sikerült pár kifejezetten szép mintázatú halat lencsevégre csalni.


Eddigi legnagyobb feketesügerem mégis Délegyházához kötődik.

Már most nagyon várom a nyári pecákat ott...


Áprilisban a Balti-tengeren megfogtam életem első lazacát,


csőrös-csukáját,


tengeri pisztrángját és heringjét is. Ezekről beszámoltam már itt a blogon, jöjjön inkább egy igazi UL-tőkehalas akciófotó pihenésképpen:


Májusban itt járt Taka barátom, ahhoz a kiránduláshoz kötődik legnagyobb hazai csukám élménye.


A fővárosi Dunával barátkozva fogtam ezt a balint,


valamint életem első jászkeszegét is.


Még mielőtt elfelejteném, idei legszebb kövesemet is a pesti Duna adta.


A legtöbbet ezért a küszért szenvedtem tenkara szerkóval a Zagyván egy legyes versenyen.


Egyik legszebb halam meg ez volt Tassról:


Az ősz a csapósügerek jegyében telt "északon", először esőben,


majd szárazon.

Ez az utolsó leleplező fotó egy küzdelmes peca emléke, bizony, rég örültem annyira halnak, mint akkor ennek a kis bajszosnak.


Itt a vége az első résznek, folytatás rövidesen.

4 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen bejegyzéseket olvasni! Még többet, szebbet, jót az idei évre (bár a halak láttán kérdéses, hogy ez egyáltalán lehetséges-e). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Bár szépek ezek a halak is, azért szeretnék jövőre látványosabb visszatekintést írni. Kívánom, hogy alakuljon a 2013-as év az elképzeléseid szerint! Üdv: Aurél

      Törlés
  2. Köszönjük az összefoglalót, kívánom, hogy jövő ilyenkor legalább ilyen frankó osztálynaplót tudjunk itt felcsapni! Azért az az utolsó kép, azzal a kis szexi kapásjelzővel, nos, az volt számomra a csúcs...:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy az idei évben sikerül túlszárnyalni a tavalyi fogásokat, fotókat! :) Látod, maestro, a sárga csipesszel még mindig lehet örömet szerezni.... :)

      Törlés