2012. július 16., hétfő

Mentegetőzés helyett



Gyorsan telik a nyár. Időközben feketesügereztem, amennyit csak lehetett, de természetesen a többi kedvencre is jutott idő.



Jártunk a Balatonon, a családi nyaralásból lecsaptam egy reggelt balinozni és kövesezni, erről Gábor barátom fog írni rövidesen új pozíciójához kötődő felületen, amint kész a cikke, megosztom itt és a Facebook-on is.


Részt vettem továbbá életem első legyes versenyén a Zagyva „zöld poklában”, méghozzá tenkara szereléssel Pali és Korvin barátom társaságában. A verseny roppant kemény volt, még a kifejezetten erre a terepre és a célhalakra szánt felszereléssel is.




a verseny győztese, Gégény Viktor pedig így: http://miacsel.hu/index.php/blog

A profi legyesek beszámolóihoz csak néhány jellemző fotót mellékelek a vízről, és egyetlen halamról, amely persze nem számított bele az értékelésbe, de legalább nem nulláztam teljesen… Remek élmény volt a társaság és a páratlan víz miatt, de régen szenvedtem ennyit vízparton – leginkább a rendkívüli meleg és a dús növényzet miatt - egyetlen halért.


Visszatérve nagyszájú kedvenceimhez, a kánikula jóvoltából immár végre felszíni csalikkal próbáltuk kamera elé invitálni Délegyháza feketesügereit, a „Pergess velem” sorozat következő epizódjai erről szólnak. Elsőként Györke Zoli következik majd, aztán pedig ez a hal:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése