2010. június 10., csütörtök

Hardcore pontyozás - extrém lebegtetett etetés

Korábban volt szerencsém olyan világhírű, illusztris pontyhorgászok cikkeit fordítani, velük riportot készíteni, tolmácsolni nekik mondjuk a legutóbbi PontyShow-n, mint Ardy Veltkamp, Frank Warwick, Jason Cann, de akár Martin Bowler-t vagy Nyika Sanyi barátomat is említhetném. Számtalan etetési és csalizási technikát ismernek a srácok, de amit tegnap Poroszlón láttam, az szerintem annyira eredeti, hogy őket is meglepné. Titka a nagy felületű, természetes anyaggal megoldott lebegtetés. Az etetés rendkívül egyszerű, szemes alapú, olyan egy négyzetméteres. Egyetlen hibája, hogy a pontyon kívül más fajokat is vonz. Előnye viszont, hogy viszonylag jól szelektál, annak ellenére, hogy szemes anyagból áll. Csak a legnagyobb, legbátrabb pontyok jönnek rá. Hatalmas előnye még, hogy a módszer lehetővé teszi a nekem - pergető horgásznak - oly kedves "látott halas" módszert is. Az egész persze csak vicc.... A képek magukért beszélnek.











1 megjegyzés:

  1. Sztahovits Péter2010. június 10. 11:20

    No jólvan Aurél, vald be nyugodtan hogy ez egy halpucoló deszka csak, a kukorica meg a köret a hal mellé, csak jó a beállítás és félreérthető:))) Viccen kívül, Amezing fotók...
    Ha nem látnám, nem hinném el hogy mit meg nem csinálnak ezek a vízimalacok. Amurt láttam már nádszálért derékig kiemelkedni, de pontyról nem tudtam elképzelni eddig hogy ilyet megtesz! Gratula a fotókhoz!!!

    VálaszTörlés